Miért éri meg vezetői döntéstámogató rendszert bevezetni?

KeyResultServices-vezetői döntéstámogató rendszer bevezetése
[reading_time]
[reading_time]

Aki vállalkozik, tudja, hogy az üzleti döntések meghozatalának gyorsasága, pontossága kulcsfontosságú mind a versenyképesség, mind a vállalat hatékony működésének érdekében. Mégis kevesen használják ki a mai modern technológia kínálta rendszerekben rejlő lehetőségeket. Amik arra nyújtanak megoldást, hogy a vezetői döntések előkészítését, a döntéstámogatást a lehető legnagyobb mértékben, a szervezet szempontjából meghatározó adatokból villámgyorsan lehessen kinyerni.

Ez nyerhető egy vezetői döntéstámogató rendszerrel

A vezetői döntéstámogatási rendszer bevezetésének célja, hogy minél hatékonyabban szolgálja a cég érdekeit.

Minden digitális rendszer tárol adatokat, vétek lenne az ezekben rejlő információt és értéket veszni hagyni. Hiszen a rendszer használata során keletkezett adatok tudatos felhasználása mérhetőséget, tervezhetőséget biztosít, ezzel a döntéshozatalt gyorsítja, könnyíti meg, és teszi sikeresebbé.

Egy vezetői döntéstámogató rendszer a szolgáltatások könnyebb és hatékonyabb bővítését is lehetővé teszi. Ezek a lépések olyan további lehetőségek felé irányítják a céget, melyek a munkavállalók hatékonyságát és teljesítményét növelhetik, koncentráltabb munkavégzést tesznek lehetővé. Az adatok gyűjtése révén, az elérni kívánt növekedés kézzelfoghatóbbá, vizualizálhatóvá válik, s ezek a változások számokkal alátámasztva is kimutathatóak lesznek.

Nem feltétlenül kerül milliókba, vannak már olyan dobozos termékek, amik havi párezer forintba kerülnek csak, mégis szemmel látható változást, eredményt hoznak. A lényeg, hogy az adott szervezet sajátosságainak megfelelőt kell kiválasztani, vagy több modulból összeállítani. Érdemes egy piackutatással kezdeni, így lehet olcsón és okosan vezetői döntéstámogató rendszert bevezetni.

A döntéstámogató rendszer eredményes bevezetésének 4 pillére

Mielőtt bármilyen nagyobb változtatást, újítást vezet be egy szervezet, fel kell mérni a jelen állapotot. A cég folyamatait, a használatban lévő rendszereit. Ez a lépés nélkül nem lehetne eredményesen meghatározni a fejlesztéssel elérni kívánt célokat. A célok meghatározását kövezően megfelelő indikátorokat kell hozzájuk rendelni, amik mentén vissza lehet mérni az újítás sikerességét. Egy üzletmenet fejlesztési folyamat kulcslépéseiről már írunk korábban részletesen.

A vezetői döntéstámogató rendszer eredményes bevezetésének 4 pillére: felmérés >> célmeghatározás >> indikátorok hozzárendelése >> visszamérés

A felmérés után, a meghatározott célok mentén megvalósítási terv készül, mely modulárisan felépített, a mindennapi munka fontosságát szem előtt tartva épül fel.

A meglévő és bevezetendő rendszereknél azt érdemes szem előtt tartani, hogy olyan informatikai támogató szolgáltatásokat használjunk a napi munkamenet során, ami a lehető legnagyobb mértékben támogatja a vállalkozás üzletmenetét funkcionálisan.

Ha kérdése maradt, döntéstámogató rendszert vezetne be cégébe kérje ingyenes konzultációnkat.

Képek forrása: Canva.com

Megosztom ezt a bejegyzést!

További népszerű bejegyzések

Elérhetőségeink:

Scroll to Top